Posted on

New Product! Nutri S

Terbaru dari House of Healin! Produk pemakanan untuk penjagaan berat badan.

Nutri S, produk makanan gantian semulajadi yang dirumuskan dengan kandungan protein dari buah-buahan dan tumbuhan yang. Dirumuskan untuk mengantikan satu atau dua makanan harian. anda. Pengganti makanan berkalori rendah ini kaya dengan protein dan rendah karbohidrat ditambah dengan bahan pembakar lemak menjadikan ia suppliment terbaik untuk membantu mengawal berat badan anda dan mengawal rasa lapar anda.

Faedah Utama Nutri S

– Membantu dalam pembakaran lemak dan merencatkan penghasilan lemak oleh tubuh
– Membantu menurunkan paras gula dan kolestrol dalam darah
– Kaya dengan serat larut dan pemakanan untuk membantu dalam pembersihan kolon dan melegakan sembelit.
– Membantu mengurakan selera makan dan menggalakan rasa kenyang.

Sesiapa yang seseuai untuk mengambil Nutri S
Ia sesuai diambil oleh semua orang, individu obes yang ingin mengawal berat badan atau untuk mereka yang perlu mengurangkan berat badan. * Tidak sesuai untuk kanak-kanak, wanita yang sedang menyusu, individu yang alah dengan protein soya dan tenusu.

Cara penggunaan
-Campurkan atau goncang satu sachet dengan segelas air sejuk. Ambikl 2-3 kali sehari sebelum makan. Amalkan meminum banyak air untuk hasil yang optimum.

2 thoughts on “New Product! Nutri S

  1. tompok-tompok hitam di kiri kanan pipi dan bawah mata. mohon syorkancream yang berpatutan bagi menghilangkan tompok hitam tersebut. sy masih gunakan produk dr.nabisar cleanser, pelembap & serum vit.c 2 x sehari (pagi & malam).

    terima kasih.

    1. Saudari boleh mencuba menggunakan produk Mira-Q, ia dirumus khas untuk kesan jeragat, rawatan parut dan kulit dengan tona tidak sekata. Memandangkan saudari masih menggunakan produk jenama lain, jika ingin menggunakan produk AG2000, dinasihatkan berhenti menggunakan produk lain selama dua minggu. (kecuali pencuci muka). Ia untuk merehatkan kulit muka dan supaya tiada kesan sampingan yg timbul akibat pertukaran produk secara mendadak

Comments are closed.